יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

5 דרכים להוזיל את עלויות אחזקת הכלב

ארגון ASPCA בארה"ב מעריך כי בעליהם של כלבים גדולים יכולים לבזבז עד 1,800$ בשנה על כלבם, לא כולל ביקורי פתע אצל הווטרינר. עם הערכה כזאת יצאנו לבדוק כיצד ניתן להוזיל את העלויות עבורכם ובאותה מידה עדיין לשמור על רמה הכי טובה בשמירה על כלבכם.
1.      בחרו את הכלב המתאים לאורח החיים שלכם.
במילים אחרות, בחרו בגזע המתאים לחייכם. אם תבחרו בכלב אנרגטי ואקטיבי, דאגו שיש לכם את הזמן והמקום בשביל הכלב. אם לא אתם תיאלצו להוסיף להוצאות שלכם ע"י תשלום עבור מישהו שיוציא לכם את כלבכם או אפילו עבור הליכון שישמור על כושר הכלב.
בנוסף, בחרו בקפידה כלב בעלי בעיות בריאות שתוכלו לטפל במשך שנות חייו. לדוגמא, אצל בולדוג, קיימת נטייה לבעיות נשימה ובעיות בעור שתצטרכו להתמודד איתם בעתיד.
לכן חשוב שכאשר אתם מחפשים כלב, בדקו את רקע הגזעים לפני הבחירה וכך תוכלו לחסוך בעתיד.
2.      השקיעו ברפואה מונעת
הקפידו להיות מעודכנים עם החיסונים שכלביכם מיועד להם ובקרו את הווטרינר באופן קבוע.
המתנה עד שכלבכם יחלה או ביקור באמצע הלילה אצל הווטרינר יכול לעלות הרבה כסף. רוב הסיכויים כי הווטרינר יכול לגלות אם משהו לא כשורה לפני שמשהו דרסטי ודחוף יכול לקרות ולכן מומלץ לבקר את הווטרינר באופן קבוע.
בנוסף, חישבו על רפואה מונעת. כאשר אתם נופשים עם כלבכם, הרחיקו כל רעל אפשרי מהישג אפו של הכלב. שקלו לקחת קורס עזרה ראשונה לכלבים כדי להכין אותכם להתמודדויות מתאונות שונות בבית או בחוץ.
3.   האכילו את כלבכם בכמות נכונה
מומלץ להאכיל את כלבכם כוס אחת פחות מאשר הכמות המומלצת על אריזת האוכל.
רוב חברות האוכל מוסיפים לכמות האוכל הרשומה על גב האריזה בכדי שתלכו לקנות עוד חבילות מוקדם יותר ממה שצריך.
4.      האכילו את כלבכם את האוכל הטוב בשבילו
ישנה עוד דרך לחסוך בהוצאות ע"י קניית אריזות חסכוניות של אוכל לכלבים.
תוכלו אף לחסוך בהוצאות רפואיות לטווח הארוך ע"י קניית מזון פרימיום. אולי מחיר למזון פרימיום יותר גבוה אך אם מתחשבים בטווח הארוך, תוכלו לחסוך בהוצאות רפואיות, כלבכם יהיה יותר בריא וכך תוכלו לחסוך על הוצאות הווטרינר.
5. הקפידו לתת תשומת לב מאשר קניית צעצועים יקרים
במקום לבזבז הון תועפות בכל שנה על קולרים וצעצועים יקרים, שחקו עם הכלב – זה כל מה שהוא רוצה!  ברור שצעצועי נשיכות ועצמות טובים לשיניים שלהם, אך הכלב שלכם יהיה הרבה יותר מאושר ומסופק אם תתנו לו תשומת לב, תשחקו עימו, תוציאו אותו לטיול במורדות הרחוב, זרקו לו כדור בחצר או לטפו לו את הבטן..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה