יום שלישי, 23 ביולי 2013

חקיקה בצפון קרולינה תאפשר פריצה למכוניות לוהטות בכדי להציל בעלי חיים הלכודים בתוכם

ממשלת צפון קרולינה, ארה"ב העבירה הצעת חוק אתמול אשר תאפשר הצלת בעלי חיים אשר נותרו לבדם במכוניות לוהטות תוך כדי נקיטת כל אמצעים אפשריים.

כיום, 14 מדינות בארה"ב אוסרים על בעליהם של בעלי חיים להשאירם ברכב חם ולוהט ורובם מאפשרים לשוטרים לחדור לרכב בכדי להצילם. מכל מקום, החוק החדש בצפון קרוליינה, אם יעבור על ידי חתימת המושל, יאפשר לא רק לשוטרים אלא גם לכבאים ופקחי בעלי חיים ושאר ארגוני הצלה לנקוט בכל אמצעי וכל מעשה בכדי להציל את החיות הלכודות.
בוב מארוט, יו"ר שרותי צער בעלי חיים של מחוז אורנג' קאונטי, נלהב מהחקיקה החדשה ומקווה שהחקיקה תעבור. הוא אומר "אני חושב שזהו כלי מאוד חשוב לפקחי וארגוני בעלי חיים אשר נאלצים להתמודד עם חיות אשר במצוקה בתוך מכונית חמה ולוהטת".
משרדו של מארוט מקבל בערך 5 שיחות בכל שבוע מאזרחים מודאגים אשר מדווחים על כלבים הלכודים במכוניות. בניגוד לעבר בו היו צריכים לחכות לשוטר שיגיע למקום האירוע, החקיקה תאפשר לפקחים שלו לקחת כל פעולה,.
רק לידע כללי, ביום בהיר של 27 מעלות, הטמפרטורה בתוך הרכב תעלה בתוך כמה דקות בלבד למעלה מ43 מעלות. ברגע שכלב מראה אותות של מצוקה, טיפול מיידי הוא הכרחי להישרדותו.

כל הכבוד צפון קרלויינה ! אנו מחכים בקוצר רוח לשאר 49 המדינות בארה"ב ובעולם כולו ללכת בדרככם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה